dimarts, 5 d’abril del 2011

"Honestedat,transformació social, L'Altraveu". Avui, Berta Tàsias.




Dono suport a l'Altraveu perquè em sembla molt necessari que se senti la veu d'aquest moviment de base dins l'ajuntament. Entenc l'Altraveu com una eina de transformació social que actua dins de l'administració local. Em sembla interessant aquest projecte ja que, al cap i a la fi, on es remenen les cireres és a les institucions i sovint als moviments socials ens manca incidència per falta de recursos. M'agrada l'horitzontalitat de l'organització ja que li dóna honestedat, m'agrada l'obertura del projecte ja que li proporciona sensibilitats diverses i m'agrada molt també el to inconformista ja que el fa un projecte transformador.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Una altra persona coherent, treballadora i implicada. Endavant!