dilluns, 18 d’abril del 2011

"Fer sentir la meva veu". Avui, Xavier Bella.


Si vaig decidir formar part d'aquest projecte va ser pel desencís que tenia en les opcions polítiques que governaven el meu poble. Aquesta desafecció política em generava un contrasentit, ja que penso que és a través de la política que s'ha de donar solucions als problemes col·lectius. És per això que vaig decidir col·laborar en la creació d'una candidatura alternativa que pensés només en el meu poble i que fugís dels personalismes i dels interessos de la política tradicional.

Formar part de L'Altraveu ha significat per a mi una forma de realització personal per ajudar en la construcció d'un futur col·lectiu i defensar el que jo considero d'interès principal malgrat estigui allunyat dels interessos dels partits polítics tradicionals i de les institucions. És per a mi la millor forma de fer sentir la meva veu.